Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар підлягає поверненню за умови, що це не було індивідуальне замовлення. Також має бути збережений товарний вигляд товару. Послуги з доставки за умови повернення товару оплачуються покупцем. Умови повернення товарів неналежної якості Компанія приймає повернення товару за власний кошт лише в разі виявлення дефекту чи браку придбаного товару. У разі повернення товару належної якості покупець має зателефонувати за номером +380970545451 для отримання інструкцій від менеджера щодо подальших дій. Якщо товар неналежної якості, покупець може відмовитися від нього на пошті або здійснити повернення. Для цього зателефонуйте за номером +380970545451 для отримання повних інструкцій від менеджера. У разі втрати товару з вини служби доставки можлива повторна відправка замовлення за погодженням сторін. Якщо покупець відмовився від товару на пошті, вартість доставки покривається компанією. Терміни повернення коштів: Повернення коштів при оформленні повернення через відділення Нової Пошти здійснюється протягом 1-3 днів з моменту отримання товару на склад, за умови виконання всіх вимог до повернення та наявності необхідних документів. Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», якщо покупець бажає повернути чи обміняти товар належної якості, усі витрати, пов'язані з пересилкою товару в обидва боки, покладаються на нього.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.